неделя, 8 януари 2023 г.

Sorma

 

Sorma bana devlerin aşkını

Kalbime ebediyen kazınmış

Sızım sızım benimle ağlıyor.

 

Sorma bana verdiğin hevesi

Boğazıma aniden tıkanmış

İnim inim nefesi soruyor.

 

Sorma bana açtığın yarayı

Bağrımı parçalayıp kanamış

Pare pare canımı yakıyor.

 

Sorma bana sensiz geceleri

Takvimden yapraklar bir bir düşmüş

Bucak bucak gözlerim arıyor.

 

Sorma bana aldığın ahımı

Kaderimi yeniden yazdırmış

Yavaş yavaş günah çıkartıyor.

 

Sorma bana ettiğin yemini

Vicdanıma çabuk yerleşmiş

Bir türlü seni affedemiyor.

 

4 Nisan 2007, Kırcaali, Resmiye Mümün

Yeni Hayat Gazetesi-Kırcaali

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Aşk-ı İlâhî

İnsanın yaratılışının sırrı   Tüm mahl û kata rahmetle bakışı   İslâmiyetin değişilmez şartı Kâinatı s armış ilâhî aşkı .   Müs...