неделя, 5 март 2023 г.

Baş Eğmem

Baş eğmem ben zorba kabadayılarına

Şiddete başvuran mafya babalarına

Kendisiyle böbürlenen yaratıklara

Rica ederim- sizler beni sevmeyiniz!

 

Baş eğmem ben o yüzsüz üçkağıtçılara

Havaî takılan beyinsiz takımlara

Dürüstlüğü satan adî yalancılara

Rica ederim-sizler beni sevmeyiniz!

 

Bağ eğmem ben zavallı küçük korkaklara

Beyaza kara diyen onursuz yavşaklara

Sağ sola tavır koyan isimsiz alçaklara

Rica ederim-sizler beni sevmeyiniz!

 

Baş eğmem ben her türlü sahte başkanlara

Yağcılıktan, tembellikten kokuşanlara

“Büyük İnsan” sevdasıyla tutuşanlara

Rica ederim-sizler beni sevmeyiniz!

 

Baş eğmem ben Allah’ından korkmayanlara

Hiçbir engel karşısında durmayanlara

Ben’im diye beni yerden yere vuranlara

Rica ederim-sizler beni sevmeyiniz!

 

29 Aralık 2008, Kırcaali, Resmiye Mümün

Babamın Kızı” şiir kitabından

 


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Aşk-ı İlâhî

İnsanın yaratılışının sırrı   Tüm mahl û kata rahmetle bakışı   İslâmiyetin değişilmez şartı Kâinatı s armış ilâhî aşkı .   Müs...