петък, 10 март 2023 г.

Yaprak Benim

 

Kıpkızıl karanlık basarken mor dağlara

Menekşe dalına gizlenen aşık benim

Göl kenarına çökmüş kanatsız kuğulara

Üzgün meleklere benzeyen garip benim

 

Sevdaları kor kırmızı alevde yanan

Kalbi paramparça kırılmış mağdur benim

Sevdiğinin yüzüne doyamadan yatan

Suçlu misali ceza çeken mahküm benim

 

Ailesinden uzak hasrete bürünen

Yakın gurbeti yaşayan yabancı benim

Dostları için yerlerin dibine giren

Rezil, perişan sokakta gezen aç benim

 

Çocukların gülüşleri gönlüne düşen

Okul kapılarında nöbet tutan benim

Muhterem ağabeylerin sözüne küsen

Etrafına boş bakan, yorgun gözler benim

 

Yüreğini alçağa, sahtekara açan

Hayal rüzgarına tutulmuş yaprak benim

Kalabalık içinde insanı arayan

Kafasını taşlara vuran aptal benim..

 

27 Mart 2009, Kırcaali, Resmiye Mümün

“Babamın Kızı” şiir kitabından

27 Temmuz 2011, Kırcaali Haber Gazetesi 

 

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Aşk-ı İlâhî

İnsanın yaratılışının sırrı   Tüm mahl û kata rahmetle bakışı   İslâmiyetin değişilmez şartı Kâinatı s armış ilâhî aşkı .   Müs...