неделя, 5 март 2023 г.

Sevgi Bahçesinde

 Ben bir damlayım sevda gözünde

Düşmek isteyip de düşemediğim

Ben bir dervişim hak penceresinde

Girmek isteyip de giremediğim.

 

Ben bir gamzeyim çocuk yanağında

Gülmek isteyip de gülemediğm

Ben bir umudum garip duasında

Olmak isteyip de olamadığım.

 

Ben bir minnetim baba yüreğinde

Demek isteyip de diyemediğim

Ben bir şefkatim anne sinesinde

Vermek isteyip de veremediğim

 

Ben bir ağacım doğa çehresinde

Dikmek isteyip de dikemediğim

Ben bir çiçeğim sevgi bahçesinde

Bitmek isteyip de bitemediğim.

 

17 Kasım 2008, Kırcaali, Resmiye Mümün

“Gitme Zamanı” şiir kitabından

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Aşk-ı İlâhî

İnsanın yaratılışının sırrı   Tüm mahl û kata rahmetle bakışı   İslâmiyetin değişilmez şartı Kâinatı s armış ilâhî aşkı .   Müs...