сряда, 1 март 2023 г.

Allah Aşkına


Buzullar içinde donup kalmışım

Sımsıcak güneşim ol, erit beni

Dünyaya küsmüş, öfke bağlamışım

Güldür gözlerimi, geri ver beni!

 

Güz rüzgârı esmiş, ben savrulmuşum

Bahar özlemini bitir, bul beni

Hüsran yağmuru altında solmuşum

Güven kapısına götür, aç beni!

 

Yabangülü iken koparılmışım

Bizim ovalara saç, kokla beni

Köyümden uzak hasretle yanmışım

Yeşil yaylalara çıkar, çöz beni!

 

Gönülden gönüle gezip yatmışım

Cahilliğimden say, bağışla beni

Ot gibi yaşarken aşkı tatmışım

Allah aşkına birazcık sev beni!

 

11 Kasım 2008, Kırcaali, Resmiye Mümün

"Minik Serçe" şiir kitabından


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Aşk-ı İlâhî

İnsanın yaratılışının sırrı   Tüm mahl û kata rahmetle bakışı   İslâmiyetin değişilmez şartı Kâinatı s armış ilâhî aşkı .   Müs...