сряда, 1 март 2023 г.

Korkuyorum

 

Korkuyorum- iki yüzlü insan

Çıkar için ana baba satan

Cicim bicim maskeler takınan

Ne yapsam da sahtekâr olamam

 

Korkuyorum dost, akrabadan

Yakınımda dolaşan düşmandan

Güzel günün getirdiği kârdan

Ne yapsam da sahtekâr olamam

 

Korkuyorum-gerçek aşklar yalan

Duygu sömürüsü hodri meydan

Ticaret misali sevgi çalan

Ne yapsam da sahtekâr olamam

 

Korkuyorum- gurur mekân bulan

Hiç uğruna kalp derin kırılan

Boşuna kafalar dimdik duran

Ne yapsam da sahtekâr olamam

 

Korkuyorum haddini aşandan

Kendini bilmez korkak kaçandan

Sonradan görme yüksek uçandan

Ne yapsam da sahtekâr olamam

 

30 Ekim 2008, Kırcaali, Resmiye Mümün

“Kördüğüm” şiir kitabından

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Aşk-ı İlâhî

İnsanın yaratılışının sırrı   Tüm mahl û kata rahmetle bakışı   İslâmiyetin değişilmez şartı Kâinatı s armış ilâhî aşkı .   Müs...