вторник, 14 март 2023 г.

Tek Sana

 

Elim kan içinde, kendimi vurdum

Zavallı gönlüme seni kondurdum

Ne desem kar değil, sözler yetmiyor

Onurum kırıldı, kimse bilmiyor

 

Türküler okudum, ağıtlar yaktım

Sen sağken senin mezarını yaptım

Destanlar uzadı, şiirler doldu

Sevdam kursağımda kaldı, boğuldu

 

Düşmana konuştum, dostlara güldüm

Bu mahrem sevdayı herkese çözdüm

Her şey ulu ortalıkta yaşandı

Aklımı oynattım, deli utandı 

 

Aşkımı yücelttim, seni kutladım

Şu yalan dünyada tek sana yandım

Nur ışığına küstü mü sandın

İnşallah, meleğini şaşırmadın!

 

11 Ağustos 2009, Kırcaali, Resmiye Mümün

 “Kördüğüm" şiir kitabından

Ekim 2009, SES Gazetesi-Kırcaali 

 

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Aşk-ı İlâhî

İnsanın yaratılışının sırrı   Tüm mahl û kata rahmetle bakışı   İslâmiyetin değişilmez şartı Kâinatı s armış ilâhî aşkı .   Müs...