петък, 17 март 2023 г.

Düş Değil Mi

 

Kırcaali ayaklarımın altında mı

Ufuklardan gülümsüyor mu hayallerim

Arda hâla yas tutuyor mu Yusuf’una

Söyleyin, yine düş değil mi gördüklerim?!

 

Şehrin dumanları zehirlemiyor mu gizlice

Kiraları ocak mı edindi gençliğim

Ağabeyler kapımda ne bekler günlerce

Ben fahişe miyim, itiraf et efendim?!

 

Bu sabah işe bir dakika geciktim mi

Şükür ettim mi şefin neşesi bol diye

Saatler boyu tuvaleti gözettim mi

Hakareti yuttum mu - onurum niye?!

 

Şairliğim darağacına mı çıkarılmış

Üç beş hayran mı yürüyor peşimden benim

Kalem dostları hasetlikten mi çıldırmış

Şiir kitabını hak etmiyor mu elim?!

 

Kendime biçtiğim değer yüksek mi olmuş

Diplomalar, unvanlar boşuna mı bileyim

Ne küstah bir kızım, gazeteci mi yokmuş

Deftere yazıldı mı cezalar – çekeyim!

 

26 Aralık 2009, Kırcaali, Resmiye Mümün

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Aşk-ı İlâhî

İnsanın yaratılışının sırrı   Tüm mahl û kata rahmetle bakışı   İslâmiyetin değişilmez şartı Kâinatı s armış ilâhî aşkı .   Müs...