петък, 31 март 2023 г.

Bir Yudum Mutluluk

 

Yine akşam oldu, biraz sonra geleceksin

Bir yudum mutluluk bağışlayıp gideceksin

Umutlarım takılacak peşine çaresiz

Yüreğim kalacak eskiden de beter sensiz

 

Biliyorum hasretin kalbimi patlatacak

Her ayrı an işkence, ızdırapla dolacak

Sıcaklığına muhtaç acayip donacağım

Ellerini arayıp kesin ağlayacağım

 

O derin gözlerinde kendimi bulmuşum yâr

 Allah’ıma yalvardım- rüyamda görsem bir kâr

Merhametine sığındım, bırakma sevdiğim

Kimse sen değil, olamaz, hayatım, her şeyim!

 

5 Haziran 2010, Kırcaali Hastanesi, Resmiye Mümün

“Minik Serçe” şiir kitabından

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Aşk-ı İlâhî

İnsanın yaratılışının sırrı   Tüm mahl û kata rahmetle bakışı   İslâmiyetin değişilmez şartı Kâinatı s armış ilâhî aşkı .   Müs...