петък, 10 март 2023 г.

Mabet

 

Kaderim sensin, Allah’ım istedi

Ruhuma yârsın, kanıma işledin

Gökyüzümde güneş senden gizlendi

Her şeyim oldun, canımdan çok sevdim

 

Düşmanlar çıktı, bir an ürkütmedi

Elim elinde hâla düşürmedin

Onurum kırıldı, asla bitmedi

Gözlerim ışıyor, ilk kez sevildim

 

Mor menekşem soldu, sevdam solmadı

Nur ışığım dedim, hiç unutmadın

Dallar kurudu, ağaçlar yılmadı

Yaprak bürüdü, çiçeksiz kalmadım

 

Çareler öldü, umudum ölmedi

Güzeller güzeli, nasıl sevmedin

Ger gör ki, herkes üstüme diklendi

Aşkım kale oldu, mabet diktirdim.

 

 

24 Nisan 2009, Kırcaali, Resmiye Mümün

"Babamın Kızı" şiir kitabından

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Aşk-ı İlâhî

İnsanın yaratılışının sırrı   Tüm mahl û kata rahmetle bakışı   İslâmiyetin değişilmez şartı Kâinatı s armış ilâhî aşkı .   Müs...