неделя, 12 март 2023 г.

Mucize

 

Kerim'in Evi’nde şair, yazarı

Telefon çaldı – görüşme ayarı

Atanas Kapralov’un tanıtımı

Herkesi aldı artistik havası

 

Kemo dayandı soluğu kesilmiş

‘Arkadaşlar’ Emona’ya özenmiş

Sezo’nun arabası tıklım tıklım

Gülay’la Embiye sıkışmış-kalkın!

 

Yolumuzdan döndük köyü özledik

Boyazlar’da restorana yerleştik

Çay, kahve servisi havuz başında

Kapuçino istedim – o da yok burda.

 

Fotoğraf makinesi düşmüş – çok yazık

TEO peruk takmış - olmuş bir fıstık

Kartpostal uzattılar, şaşırdım kaldım

Sana kırgınız, dediler. Şimdi yandım!

 

Bu ne sürpriz arkadaşlar, değer mi

Bu kadar da fazla artık, değil mi

En güzel hediye bana mı lâyık

Allah razı olsun –söze gerek yok.

 

Elimde ‘Ak Meleğim’, kalbim durdu

Hayalim gerçek oldu – mucize bu

Limonlu soda ruhumu doyurdu

İlk şiirlerim kitaba koyuldu.

 

Beş altı aydır para dilenmişler

Firmaları gezip ikna etmişler

Başkan Hasan Aziz’e güven vermişler

Belediye yardım etmiş, sevinmişler.

 

Ne desem azdır, heyecan bastırdı

‘Arkadaşlar’ yerime ısmarladı

Sağolundemedim – dilim bağlandı

Dostluk ölmemiş, inancım canlandı.

 

6 Haziran 2009, Kırcaali, Resmiye Mümün

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Aşk-ı İlâhî

İnsanın yaratılışının sırrı   Tüm mahl û kata rahmetle bakışı   İslâmiyetin değişilmez şartı Kâinatı s armış ilâhî aşkı .   Müs...