вторник, 14 март 2023 г.

Yaban Gülü

 

Sakla beni kalbinin köşesine

Kem gözler nazarlara getirmesin

Sevdamız miras kalacak tarihe

Meleklerden başka kimse bilmesin!

 

Gizle beni en samimi şiire

Usta eleştirmenler çözemesin

Aşk destanları yazılsın üstüne

Sevenler bizi örnek alıp sevsin!

 

Anlat beni evliyaya, dervişe

Allah’ın rizası eksik olmasın

Yaban gülü kokla benim yerime

Gönlünün hüznü içinde kalmasın!

 

Götür beni cennetin bahçesine

Düğünümüz ebedî gerçekleşsin

Selâm olsun yıldızlara, göklere

Kâinata pembe tozlar serpilsin!

 

3 Ağustos 2009, Kırcaali, Resmiye Mümün

“Babamın Kızı” şiir kitabından

 

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Aşk-ı İlâhî

İnsanın yaratılışının sırrı   Tüm mahl û kata rahmetle bakışı   İslâmiyetin değişilmez şartı Kâinatı s armış ilâhî aşkı .   Müs...