четвъртък, 9 март 2023 г.

Doğruluk

 

Ne büyük derdim var, gelip görsen

Gelip derdime çare desen

Bir türlü aka kara diyemem

Gören gözlerimi kör edemem!

 

Doğruyu söylerim yalan olur

Her çeşit belâlar beni bulur

Bakire iken çocuk aldırır

Haset insandan fena korkulur!

 

Hakkım çiğnenir, ben ezilirim

Aptal denilir, ben üzülürüm

Fırtına eser, ben büzülürüm

Yerlere itilir, sürünürüm.

 

Düşmanı sever, ceza çekerim

Kini tanımam, yardım ederim

Sık sık kendimden taviz veririm.

Gerizekalıya çok benzerim.

 

Ne yapsam yolumdan dönemem ben

Zorbaya boynumu bükemem ben

Çamurlara bulansam da hepten

Yüce Hakk, bir nur gönderir gökten...

 

18 Şubat 2009, Kırcaali, Resmiye Mümün

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Aşk-ı İlâhî

İnsanın yaratılışının sırrı   Tüm mahl û kata rahmetle bakışı   İslâmiyetin değişilmez şartı Kâinatı s armış ilâhî aşkı .   Müs...