сряда, 8 март 2023 г.

Deli Sevda

 

Seni seviyorum diye şiir yazıyorum

Şiirlerimin hepsini sana adıyorum

Aşkımı anlatıp için için ağlıyorum

Böyle deli sevda kimin için yaratılmış?!

 

Seni seviyorum diye seni yaşıyorum

Tepeden tırnağa sen dolup taşıyorum

Ruhumu teslim edip göğe çıkıyorum

Böyle deli sevda kimin için yaratılmış?!

 

Seni seviyorum diye sana geliyorum

Penceren kapalı, bacalardan giriyorum

Karanlık odana ışık getiriyorum

Böyle deli sevda kimin için yaratılmış?!

 

Seni seviyorum diye Leyla oluyorum

Gece gündüz çırpınıp Mecnun’u arıyorum

Ayrılmayalım diye dualar ediyorum

Böyle deli sevda kimin için yaratılmış?!

 

30 Ocak 2009, Kırcaali, Resmiye Mümün

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Aşk-ı İlâhî

İnsanın yaratılışının sırrı   Tüm mahl û kata rahmetle bakışı   İslâmiyetin değişilmez şartı Kâinatı s armış ilâhî aşkı .   Müs...