вторник, 14 март 2023 г.

Dedikodu

 

Genç yaşta öldüm, mezara geç kaldım

Kırıldı kanadım, yerlere daldım

En yakınlarım vurdu, fena yandım

Hüzün doldu gözlerim, çok ağladım.

 

Bakire bir kızdım, bir haber aldım

Bebek düşüğü yapmışım, şaşırdım

Şaka diye kendimi hep kandırdım

Dedikodum olmuş, Hakk’a sığındım.

 

Düşüne düşüne kurudum bittim

On kilo vermişim kendimden geçtim

Perhizi sordular-derin ah çektim

Sözüm dikiş tutmadı, vazgeçtim.

 

Dostlarım etrafta suçlu aradı

Kalbimi ebediyen parçaladı

Akrabalar yangına körük sardı

Komşular acaba doğru mu sandı?!

 

Yıllar sıralandı, acım dinmedi

Günahımı alanlar tükenmedi

Gözümdeki yaşlar hiç silinmedi

Bunun mahşeri var...-bilin istedim!

 

2 Ağustos 2009, Kırcaali, Resmiye Mümün

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Aşk-ı İlâhî

İnsanın yaratılışının sırrı   Tüm mahl û kata rahmetle bakışı   İslâmiyetin değişilmez şartı Kâinatı s armış ilâhî aşkı .   Müs...