петък, 10 март 2023 г.

Kurtar Beni

Gel de kurtar beni sahtekârlıktan

İnsanlar içinde yalnız kalmaktan

Kendine aşık olmuş yüce kuldan

Hiçbir söz söyleme - bıktım akıldan!

 

Gel de kurtar beni dâhi takımdan

Her şeyin üstüne lâf koyanlardan

Kendine büyük gözle bakanlardan

Hiçbir söz söyleme - bıktım akıldan!

 

Gel de kurtar beni yalnış dostlardan

Destek yerine köstek olanlardan

Düşmandan daha beter vuranlardan

Hiçbir söz söyleme - bıktım akıldan!

 

Gel de kurtar beni, öldüm acımdan

Yaralar taptaze, kanar damardan

Gözlerim yaş dolu, gülmedim candan

Hiçbir söz söyleme - bıktım akıldan!

 

12 Mart 2009, Kırcaali, Resmiye Mümün

“Sırılsıklam” şiir kitabından 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Aşk-ı İlâhî

İnsanın yaratılışının sırrı   Tüm mahl û kata rahmetle bakışı   İslâmiyetin değişilmez şartı Kâinatı s armış ilâhî aşkı .   Müs...