четвъртък, 9 март 2023 г.

Denedim Olmadı

 

Gelemem ben söze, kahkahalara

Şen şakrak eğlence, şamatalara

Kâh gülüp, kâh söyleyip coşmalara

Denedim olmadı, inanın dostlar!

 

Gelemem ben havalı tutumlara

Etrafta boş gürültü yapmalara

Gözlerin altından yan bakmalara

Denedim olmadı, inanın dostlar!

 

Gelemem ben bir günlük sevdalara

Aşkı reklam yerine satmalara

Namusu rezil edip uçmalara

Denedim olmadı, inanın dostlar!

 

Gelemem ben yalana, dolanlara

İnsanı kullanıp hiç saymalara

Çıkar için kul köle olmalara

Denedim olmadı, inanın dostlar!

 

Gelemem ben usta yalamalara

Güçlü elinde maşa olmalara

Ruhu Şeytan’a kiralamalara

Denedim olmadı, inanın dostlar!

 

6 Şubat 2009, Kırcaali, Resmiye Mümün

“Minik Serçe” şiir kitabından

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Aşk-ı İlâhî

İnsanın yaratılışının sırrı   Tüm mahl û kata rahmetle bakışı   İslâmiyetin değişilmez şartı Kâinatı s armış ilâhî aşkı .   Müs...